Minikonference 16. ročníku Zlatého středníku

08. 01. 2018

Kdy: 24. ledna 2018, od 13 do 17 hodin
Kde: Etnosvět, Legerova 40, Praha 2 (pár kroků od I. P. Pavlova) 
 

Důležitost a role firemních médií neustále roste. O tom již není pochyb. V rámci lednové minikonference se proto podíváme na vznik kvalitních a funkčních  firemních médií z různých pohledů tak, aby každý dostal návod a tipy, jak mají firemní média vypadat v roce 2018. Odpoledne bude nabité trendy, praktickými radami i případy dobré praxe.

Registrace skrze on-line formulář

Na co se během odpoledne můžete těšit:
- představení případových studií z 15. ročníku Zlatého středníku,
- nahlédnutí do současných trendů firemních médií,
- pohled porotce Zlatého středníku - tipy a doporučení, co nejvíce zaujme a na co si dát pozor,
- představení vývoje firemních médií za posledních 16 let z pohledu soutěže Zlatý středníku,
- praktické rady pro přihlášení do 16. ročníku (on-line přihláška, doporučení a tipy), 
- osobní setkání s organizátory soutěže a vybranými porotci 16. ročníku. 

Řečníci letošní minikonference:
Alžběta Fridrichová, ADison
Jitka Housková, SAP
Lukáš Bašta, Konektor Social 
Lukáš Müller, Toman Design 
Petr Langer, Kapesní svět 
Radana Kolčavová, Vysoké učení technické v Brně 

 

Cena:               990 Kč + DPH pro členy PR Klubu a přihlašovatele médií z 15. ročníku 
                      1 980 Kč + DPH pro ostatní zájemce        
 

Registrujte se skrze on-line formulář. Zájemcům, kteří svá média přihlásí do 16. ročníku soutěže Zlatý středník, bude cenový rozdíl (990 Kč + DPH) odečten od ceny přihlášky. Bližší informace o přihláškách a podmínkách na webu v sekci "Přihláška".  "Přihláška"

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku