Přijďte zjistit, jak na firemní média, která si lidé zamilují?

02. 01. 2017

Srdečně zveme na minikonferenci "Jak na firemní média, která si vaši zaměstnanci zamilují?", která se koná ve středu 25. ledna 2017.
 
Firemní média dnes mají v komunikaci nejen se zaměstnanci svůj nenahraditelný vliv. Každý by je chtěl mít, ale ne každý ví, jak na ně. V rámci lednového semináře se podíváme na tvorbu firemních médií z různých pohledů tak, aby každý dostal návod a tipy, jak mají firemní média vypadat v roce 2017 a tak, aby je vaši zaměstnanci opravdu milovali.

Kdy: 25. ledna 2017, od 13. do 17. hodin
Kde: Etnosvět, Legerova 40, Praha 2 (pár kroků od I. P. Pavlova) 
 
 

Cena:               990 Kč + DPH pro členy PR Klubu a přihlašovatele médií ze 14. ročníku 
                      1 980 Kč + DPH pro ostatní zájemce        

Registrujte skrze online formulář. Zájemcům, kteří svá média přihlásí od 15. ročníku soutěže Zlatý středník, bude cenový rozdíl (990 Kč + DPH) odečten od ceny přihlášky. 

 

Program minikonference Zlatého středníku: Jak na firemní média, která si lidé zamilují? 

13.00 – 13.20 hod.        Zahájení a novinky z 15. ročníku Zlatého středníku 
                                       Adéla Jansová a Petr Langer, PR Klub

13.20 – 13.50 hod.        Jak na firemní média v roce 2017?
                                       Martin Vymětal, Boomerang Communication s.r.o.
                                       Držitelé nemalého počtu ocenění Zlatý středník. V rámci 14. ročníku například za
                                       časopis Kompas Československé obchodní banky v kategorii Nejlepší interní
                                       časopis či první místo s ČILICHILI v kategorii Nejlepší B2C časopis a noviny. 

13.50 – 14.20 hod.        Case studies – časopis Marwick
                                       Michaela Raková, KPMG Česká republika, s.r.o.
                                       Časopis Marwick obdržel ve 14. ročníku Zlatého středníku ocenění Nejlepší B2B
                                       časopis a noviny. 

14.20 – 14.50 hod.        Case studies – časopis Forum
                                       Petra Köpplová, Univerzita Karlova v Praze 
                                       Časopis Forum si ze 14. ročníku Zlatého středníku odnesl první místo v kategorii
                                       Nejlepší časopis a noviny veřejné a státní správy.

14.50 – 15.20 hod.        Coffee break

15.20 – 15.50 hod.        Na vzhledu záleží aneb Přemýšlejte nad grafikou jako opravdový profesionál
                                       Petr Rubáček, Remembership
                                       Miniworkshop - praktická interaktivní část, která pomůže tvůrce správně
                                       nasměrovat při přemýšlení nad vizuální stránkou firemních médií. 

15.50 – 16.20 hod.        Když tři roky dopředu víte, o čem budete psát 
                                       Roman Hřebecký, Pábení
                                       
Odnesete si konkrétní návod, jak nastavit dlouhodobou smysluplnou obsahovou
                                       strategii firemního média. Jaké jsou silné a slabé stránky příliš inovativního obsahu
                                       a jak psát srozumitelně o divných věcech. 

16.20 – 16.50 hod.        Panelová diskuze s porotci Zlatého středníku 
                                       Gabriela Bechynská, Mondelez Czech Republic
                                       Petr Rubáček, Remembership
                                       Markéta Pravdová, Ústav pro jazyk český AV ČR

16.50 – 17.00 hod.        Shrnutí minikonfrence
                                       Adéla Jansová, PR Klub 
    

 

 

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku