Získejte Zlatý středník, apeluje nově vyhlášený ročník odborné soutěže, s patnáctým výročím přináší i řadu změn

14. 11. 2016

Patnáct kategorií, více než tři desítky porotců z řad agentur, tiskových mluvčí či zástupců médií, ale i inovovaný web a plány na nové pojetí galavečera. To vše slibuje výroční patnáctý ročník Zlatého středníku. Firmy, instituce a organizace můžou od pondělí 14. listopadu hlásit svá externí a interní média do odborné soutěže skrze formulář na webových stránkách soutěže - www.zlatystrednik.cz.

Přihlášky do 15. ročníku přijímá PR Klub, který je tradičním vyhlašovatelem soutěže, až do 15. února 2017. Záměrem přihlašovatelů není jen zisk ocenění, ale také zpětné vazby a tipů na konkrétní zlepšení svých děl. Každé přihlášené médium totiž obdrží hodnotící list od odborné poroty, kterou letos posílí například Andrea Brožová z Nestlé Česko či Andrea Faflíková z LEGO Trading.

Nové kategorie reflektují změny v oboru
Obměnou prošly také soutěžní kategorie. „Použití videí jako nástroje interní či externí komunikace je v dnešní době trend. Firmy natáčejí náborová i instruktážní videa nejen pro zaměstnance, ale i klienty. Proto se zařazení kategorie Nejlepší videoprezentace zdálo být logickou volbou,“ uvedl Petr Langer, předseda vyhlašujícího PR Klubu k upravenému složení patnácti soutěžních kategorií. Vlastní kategorie se dočkají také sociální sítě, které oproti loňsku bude hodnotit porota samostatně. 

Vlna změn v rámci 15. ročníku se dotkla také webových stránek soutěže. „Od čistě žluté se přikláníme ke kombinaci zlato šedé i s ohledem na jubilejní půlkulatiny, které soutěž slaví,“ prozradil o úpravách webu Langer s připomenutím 15. výročí nejstarší české soutěže hodnotící firemní média. 


O PR Klubu:
Garantem a pořadatelem Zlatého středníku je oborová organizace PR Klub, která garantuje nezávislost celého klání. PR Klub je sdružením profesionálů v oblasti PR a jeho cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů a zájemců o obor PR. PR Klub je jednou z nejstarších oborových profesních organizací, na trhu je již osmnáct let. 

 

Kontakt:
Adéla Jansová

Výkonná ředitelka PR Klubu
reditelka@prklub.cz