Získejte Zlatý středník, uzávěrka soutěže nejlepších firemních médií se blíží

09. 02. 2017

Ve středu 15. února se přesně o půlnoci definitivně uzavře možnost přihlásit svá firemní média do tradiční soutěže Zlatý středník. Stejně jako v minulém roce ani letos se nebude uzávěrka přihlášek posouvat. V rámci patnácti kategorií mohou přihlašovatelé získat nejen ocenění, ale i zpětnou vazbu a tipy od zkušených porotců. Všechny kategorie i s přihláškou jsou k dispozici na webu soutěže www.zlatystrednik.cz.
 
K dnešnímu dni evidujeme zhruba čtvrtinový nárůst počtu přihlášek, o výsledném počtu stejně jako každý rok rozhodnou až závěrečné tři dny. Pro příklad v den uzávěrky přišlo v loňském roce 50 z celkových 127 přihlášek,“ uvádí Petr Langer, předseda pořádajícího PR Klubu a dodává: „Drtivá většina přihlašovatelů přímo vyžaduje konkrétní hodnocení přihlášených médií, které se skládá z pozitivních i negativních aspektů práce, bodového hodnocení grafiky, textů i celkové úrovně média. Nechybí ani doporučení poroty ke zlepšení a každý přihlašovatel si zároveň může v přihlášce říci o zpětnou vazbu na konkrétní aspekt média.“ 

Letošních 38 porotců Zlatého středníku jsou stejně jako v předcházejících ročnících přední odborníci z oblasti komunikace a marketingu, nechybí mezi nimi experti na grafické zpracování, jazyk nebo oblast digitalu. Novinkou letošního ročníku je zařazení kategorie „Nejlepší firemní videoprezentace“. Kompletní přehled kategorií a podmínek soutěže je k dispozici na www.zlatystrednik.cz

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku