Soutěž a porota

O soutěži

Zlatý středník je československá profesní soutěž hodnotící firemní interní a externí média a nejlepší komunikační projekty vznikající jak v České republice, tak na Slovensku. Odborná porota posuzuje přihlášené práce i napříč oborovými sektory a porovnává ty nejzajímavější osobnosti a PR agentury. Vyhlašovatelem tradiční soutěže je oborové sdružení PR Klub. Soutěž vznikla v roce 2002, na našem webu najdete přehled všech oceněných prací i hodnotících porot.  

Přihlášené práce hodnotí přes 80 porotců patřících mezi přední profesionály z oboru marketingu, komunikace a PR. Pro každou přihlášenou práci bude vytvořen i hodnotící list, který přihlašovateli poskytne cennou zpětnou vazbu pro případné zlepšení svého projektu.

 

Proč se přihlásit?

Zlatý středník je prestižní ocenění, které se opírá o rozhodnutí vysoce kvalifikované poroty z České republiky i Slovenska. Přihlášením svých projektů do soutěže získáte hned několik užitečných benefitů:

  • zpětná vazba od zkušených odborných porotců dál rozvíjet vaši značku.
  • porovnáte svoje tituly s přihlášenými konkurenčními pracemi
  • zisk ocenění je potvrzením smysluplnosti investic vložených do vaší komunikace
  • zviditelníte se na trhu a potvrdíte svoji profesionální úroveň jak před klienty, tak před konkurencí
  • setkání s ostatními profesionály z oboru na slavnostním vyhlášení je užitečnou inspirací a motivací pro váš další rozvoj
  • networking prohloubí vaše vazby v oboru a může přinést i nové zakázky či klienty

Porotci 18. ročníku soutěže

 

Porota č. 1: Integrovaná kampaň, Nejlepší agentura

  1. Pavel Vlček, Předseda Výkonného výboru, PR Klub
  2. Tomáš Berger, Founder, Imper CZ
  3. Tomáš Macků, Research & Communication Director CR, SR, Ipsos
  4. Tereza Zavadilová, Šéfredaktorka, E15
  5. Karel Hanzelka, PR manager a tiskový mluvčí, Agrofert
  6. Vladimír Machalík, Riaditeľ komunikácie a marketingu, Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
  7. Tomáš Palovský, Manažer korporátní komunikace, Orange Slovensko

 

Porota č. 2: Zapojení influencera a celebrity, Cestovní ruch a gastronomie, Neziskový sektor

  1. Jan Osúch, PR & Communications Director Central Europe, Travel Advance
  2. Kateřina Straková, Redaktorka, Mediaguru
  3. Marek Šedivý, Prezident, Asociace veřejně prospěšných organizací ČR
  4. Lenka Kotvová, Senior Content Strategist, Visibility
  5. Janis Sidovský, Hudební manager a producent, Manažer hvězd
  6. Peter Varga, Founder & CEO, Lafluence
  7. Iveta Štefánová, Marketing director, Tauris - Ryba Košice
  8. Svetlana Poláková, Coach & Consultant, Terra Clarity

 

Porota č. 3: Webové stránky, Mobilní aplikace

  1. Petr Langer, PR & Communication Manager, Alensa
  2. Milan Šmíd, Marketing director, Zásilkovna / Packeta Group
  3. Petra Jankovičová, Co-founder, Triad Advertising
  4. Lucia Brinzanik, Managing director, TAKTIQ Communications
  5. Štěpán Prokop, na volné noze
  6. Ondřej Holzman, Šéfredaktor, Czechcrunch.cz

 

Porota č. 4: Krizová komunikace a komunikace změny, Launch, relaunch, rebranding, Interní tištěný časopis a noviny

  1. Jana Náchodská, Tisková mluvčí, Agentura pro podnikání a inovace
  2. Jan Klička, Šéfredaktor regionálních Deníků, Deník
  3. Václav Bálek, Senior manažer interní a externí komunikace/tiskový mluvčí, Allianz pojišťovna
  4. Andrea Brožová, PR manažerka, Mattoni 1873
  5. Iva Pavlousková, Brand PR manažerka, Active radio
  6. Lucia Muthová, Riaditeľka odboru firemnej komunikácie, hovorkyňa, Allianz Slovenská poisťovna
  7. Jan Lesák, Creative Head, Story TLRS

 

Porota č. 5: Audio a video prezentace, Interní komunikace a employee engagement, Finanční služby

  1. Jana Pokorná, Tisková mluvčí, Air Bank
  2. Lucie Macháčková, Scenáristka, dramaturgyně, vedoucí sociálních sítí, Česká televize
  3. Jana Kvasničková, Interní komunikace, Air Bank
  4. Šárka Nevoralová, Vedoucí externí a interní komunikace, Modrá pyramida
  5. Ondřej Lasák, Kreativní producent, Český rozhlas
  6. Tomáš Ervín Dombrovský, Vedoucí oddělení analýz, komunikace a vztahů, LMC                      
  7. Štefan Frimmer, Head of Corporate Communication, Slovenská sporiteľňa

 

Porota č. 6: Externí tištěný časopis a noviny

  1. Dominik Hrodek, Chief Marketing Officer, Deloitte Legal
  2. Lucie Komárová, Art Director, Boomerang Communication
  3. Vladimír Bystrov, Partner, Bison & Rose
  4. Kateřina Pištorová, Managing Partner, Pištora PR Consulting
  5. Pavel Brabec, Prezident, Asociace českých reklamních agentur
  6. Ondřej Hergesell, Šéfredaktor, Euro

 

Porota č. 7: Elektronický časopis a blog; Newsletter; Průmysl, strojírenství a energetika

  1. Jitka Němečková, Corporate Communications Manager CZ&SK, Plzeňský Prazdroj
  2. Tomáš Kotera, Head of Corporate communications, Škoda Auto
  3. Bohuslav Bohuněk, Editor, Týden
  4. Jiří Hájek, Corporate Communication Director, Unipetrol
  5. Martin Dobiš, Managing Director, PR Clinic SK
  6. Sergej Danilov, Account Director, AMI Communications SK

 

Porota č. 8: Brožura, katalog a leták, Výroční zpráva, Veřejný sektor

  1. Martin Ayrer, Koordinátor strategické komunikace, Univerzita Karlova
  2. Michal Novotný, Ředitel odboru komunikace, Český statistický úřad
  3. Katarína Tokárová, Group marketing manager, SHP Group
  4. Tomáš Ševčovič, Marketing Team Leader, AXA
  5. Lucie Komárová, Art Director, Boomerang Communication

 

Porota č. 9: PR event, Užití technologií a inovací, Telekomunikace a IT

  1. Jitka Valoušková, PR & Integrated Communications, ČR a Slovensko, SAP
  2. Lenka Čábelová, Communications Manager CEE, Microsoft
  3. Barbora Dlabáčková, Director, Best Communications
  4. Slavomír Šikuda, Spolumajitel agentury, mediamedia
  5. Tomáš Kubík, Communication Manager, IKEA Group
  6. Petr Rubáček, Creative & Strategy Lead, Remembership

 

Porota č. 10: Zdravotní péče a farmacie, Auto-moto a doprava, Sport a zábava, Umění a média

  1. Luďka Raimondová, Senior konzultantka v oblasti marketingu a PR
  2. Zdeněk Fekar, Marketingový poradce a vlastník, e.vox
  3. Petr Pravda, Publicista, konzultant v oblasti komunikace
  4. Boris Chmel, Head of Communications, Národné centrum zdravotníckych informácií
  5. Tereza Ježková, PR Manager, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy

 

Porota č. 11: Struktura, obsah a storytelling, Nízký rozpočet a jeho efektivita

  1. Alžběta Fridrichová, Strategic Consultant & Partner, ADison
  2. Jan Patera, Konzultant, Blue Events
  3. Dita Stejskalová, Managing Director, Ogilvy PR & Influence
  4. Patricie Šedivá, Manažerka externí komunikace, Coca-Cola HBC
  5. Tomáš Hrábek, Creative Strategist, Brain One
  6. Katarina Šebová, Social Media Lead, Triad Advertising
  7. Jan Foltýn, Art Director, Elite Solutions

 

Porota č. 12: Využití sociálních sítí, Kreativní idea, FMCG, krása a móda

  1. Hana Křenková, Account Director, ADison
  2. Markéta Agha, Internal Communication, Mondeléz
  3. Eliška Vyhnánková, Konzultantka a lektorka sociálních médií
  4. Tereza Kosáková, PR & Marketing Director, Brainz Studios
  5. Simona Mištíková, Managing Director, Divino
  6. Josef Slavíček, Digital Product & Brand Designer / Co-Founder, Madesens

 

Porota č. 13: Osobnost PR, Talent

  1. Pavel Vlček, Předseda Výkonného výboru, PR Klub
  2. Jana Pokorná, Místopředsedkyně Výkonného výboru, PR Klub
  3. Jan Osúch, Člen Výkonného výboru, PR Klub
  4. Jana Náchodská, Členka Výkonného výboru, PR Klub
  5. Patricie Šedivá, Členka Výkonného výboru, PR Klub
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku