Soutěž a porota

O soutěži

Zlatý středník je československá profesní soutěž hodnotící firemní interní a externí média a nejlepší komunikační projekty vznikající jak v České republice, tak na Slovensku. Odborná porota posuzuje přihlášené práce i napříč oborovými sektory a porovnává ty nejzajímavější osobnosti a PR agentury. Vyhlašovatelem tradiční soutěže je oborové sdružení PR Klub. Soutěž vznikla v roce 2002, na našem webu najdete přehled všech oceněných prací i hodnotících porot.  

Přihlášené práce hodnotí přes 80 porotců patřících mezi přední profesionály z oboru marketingu, komunikace a PR. Pro každou přihlášenou práci bude vytvořen i hodnotící list, který přihlašovateli poskytne cennou zpětnou vazbu pro případné zlepšení svého projektu.

 

Proč se přihlásit?

Zlatý středník je prestižní ocenění, které se opírá o rozhodnutí vysoce kvalifikované poroty z České republiky i Slovenska. Přihlášením svých projektů do soutěže získáte hned několik užitečných benefitů:

  • zpětná vazba od zkušených odborných porotců dál rozvíjet vaši značku.
  • porovnáte svoje tituly s přihlášenými konkurenčními pracemi
  • zisk ocenění je potvrzením smysluplnosti investic vložených do vaší komunikace
  • zviditelníte se na trhu a potvrdíte svoji profesionální úroveň jak před klienty, tak před konkurencí
  • setkání s ostatními profesionály z oboru na slavnostním vyhlášení je užitečnou inspirací a motivací pro váš další rozvoj
  • networking prohloubí vaše vazby v oboru a může přinést i nové zakázky či klienty

Porotci 19. ročníku soutěže

 

Porota č. 1: Nejlepší covid projekt, Nejlepší agentura

  1. Pavel Vlček, Prezident, Asociace provozovatelů mobilních sítí
  2. Tereza Zavadilová, Freelance novinářka 
  3. Roman Pavlík, Výkonný ředitel, FleishmanHillard
  4. Štěpán Soukeník, Politics & Government Outreach Manager CEE, Facebook
  5. Tomáš Berger, Founder, Imper CZ
  6. Tomáš Macků, External Affairs Director, Ipsos
  7. Tomáš Palovský, Head of Corporate Affairs, Orange Slovensko

                                           

Porota č. 2: Využití sociálních sítí a influencer marketing, Sport, zábava, umění, média, cestovní ruch a gastronomie

  1. Jan Osúch, Mediální zástupce, Spolu silnější - iniciativa generála Pavla
  2. Jonáš Čumrik, Idea maker, katz83
  3. Kateřina Straková, Redaktorka, MediaGuru
  4. Lenka Kotvová, Obsahový stratég             -
  5. Eliška Vyhnánková, Konzultantka a lektorka sociálních médií         -
  6. Tomáš Hrábek, Creative Strategist, Brain One
  7. Ondřej Basler, Designér, Creadot

                                           

Porota č. 3: Webové stránky, Mobilní aplikace, Telekomunikace a IT

  1. Petr Langer, PR & Communication Manager, Alensa
  2. Kamil Chalupa, PR & CSR Manager, Packeta Group
  3. David Beška, Chief Marketing Officer, Škoda Auto DigiLab
  4. Jan Sladovník, E-commerce Marketing Manager, Czech News Center
  5. Petra Jankovičová, Co-owner, Triad Advertising
  6. Jan Diblík, Owner, DIGITALBROTHERS_
  7. Jan Janeček, Tiskový mluvčí, Huawei Technologies (Czech)

                                           

Porota č. 4: Krizová komunikace, komunikace změny a public affairs, Launch, relaunch, rebranding       

  1. Jitka Němečková, Corporate Communications Manager CZ/SK/DE/AT, Plzeňský Prazdroj
  2. Václav Nekvapil, Managing Partner, CEC Group
  3. Radim Ochvat, Head of Group Communication, PPF Group
  4. Bohuslav Bohuněk, Manažer komunikace, Scio
  5. Tomáš Skřivánek, Šéfredaktor, TREND Business weekly
  6. Jan Lesák, Creative Director, Story TLRS
  7. Ondřej Šuch, Head of External Affairs, Skanska Central Europe

                                           

Porota č. 5: Interní komunikace a employee engagement, Veřejný sektor a politická komunikace

  1. Jana Náchodská, PR & Tisková mluvčí, Agentura pro podnikání a inovace
  2. Jana Kvasničková, Interní komunikace, Air Bank
  3. Štěpánka Filipová, Vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí, Ministerstvo průmyslu a obchodu
  4. Jana Poštová, Tisková mluvčí, Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy
  5. Markéta Šveda, Managing Director & PR, Recruit CZ
  6. Lucia Muthová, Ředitelka odboru komunikace, Allianz - Slovenská poisťovňa
  7. Vít Rýznar, Brand Designer, BLOOMFIELD.STUDIO
  8. Marek Petruš, Client Partner, Bubenik Partners

                                           

Porota č. 6: Externí tištěný časopis a noviny, Auto-moto a doprava

  1. Vladimír Bystrov, Managing Partner, Bison & Rose
  2. Jan Klička, Šéfredaktor centrály a reportérů, Deník
  3. Kateřina Pištorová, Expert na firemní komunikaci a PR konzultant              
  4. Ondřej Hergesell, Šéfredaktor, Týdeník Euro
  5. Pavel Jína, Tiskový mluvčí a PR manager, Škoda AUTO
  6. Anton Molnár, Tiskový mluvčí a vedoucí komunikace, Slovnaft
  7. Kamil Fišer, Art Director, FleishmanHillard

                                           

Porota č. 7: Elektronický časopis a blog, Newsletter, Průmysl, strojírenství a energetika    

  1. Daniela Chovancová, PR manažerka, tisková mluvčí, Alza.cz
  2. Ladislav Šticha, Tiskový mluvčí, Bezpečnostní informační služba
  3. Gabriela Sáričková-Benešová, Ředitelka komunikace, Sev.en Energy
  4. Jiří Hájek, Corporate Communication Director, ORLEN Unipetrol Group
  5. Martin Dobiš, Managing Director, PR Clinic
  6. David Hovorka, Art Director & Brand Creator, davidhovorka.com

                                           

Porota č. 8: Interní tištěný časopis a noviny, Zdravotní péče a farmacie

  1. Veronika Ciková, Manager Patient Advocacy & Internal Communication, Novartis
  2. Markéta Agha, Internal Communications Specialist, Mondelez Czech Republic
  3. Jiří Pešina, Communication Director, Roche
  4. Jana Pečenková, General Manager, Grayling
  5. Alena Krčová, Head of Communication and Marketing, Operační středisko záchranné zdravotní služby SR
  6. Lucie Komárová, Art Director, Boomerang

                                           

Porota č. 9: PR event, Struktura, obsah a storytelling                             

  1. Patricie Šedivá, Public Affairs & External Communication Manager, Coca-Cola HBC
  2. Jitka Pajurková, Ředitelka komunikace, McDonald's
  3. Alexandra Drozdová, Ředitelka, Best Communications
  4. Ondřej Lasák, Dramaturg, Seznam.cz
  5. Jan Herget, Ředitel, CzechTourism
  6. Slavomír Šikuda, Spolumajitel agentury a PR manager, mediamedia

                             

Porota č. 10: Brožura, katalog a leták, Výroční zpráva, Neziskový sektor

  1. Martin Ayrer, Vedoucí Oddělení marketingu, Univerzita Karlova
  2. Marek Šedivý, Prezident, Asociace veřejně prospěšných organizací ČR
  3. Denisa Ratajová, Vedoucí komunikace, Domov Sue Ryder
  4. Lucie Zaki, Konzultantka a interim managerka B2B marketingu     -
  5. Luďka Raimondová, Senior konzultantka v oblasti marketingu a PR            -
  6. Jana Holéciová, Tisková mluvčí, Slovenská zemědělská a potravinářská komora
  7. Štěpán Prokop, Graphic Designer, Aufeer Design

                             

Porota č. 11: Nízký rozpočet a jeho efektivita, Audio a video prezentace                      

  1. Lucia Brinzanik, Manažerka komunikace, Nadace RSJ
  2. Jan Patera, Partner, Blue Events
  3. Hana Křenková, Account Director, ADison
  4. Tomáš Jirsa, Founder, katz83
  5. Jiří Peroutka, Manažer komunikace, dm drogerie markt
  6. Tomáš Bezák, Head of Communications, Lidl Slovenská republika
  7. Petr Rubáček, Creative & Strategy Lead, Remembership

                                           

Porota č. 12: Kreativní idea, Finanční služby                                

  1. Jana Pokorná, Manažerka externí komunikace, tisková mluvčí, Air Bank a Zonky
  2. Šárka Nevoralová, Manažerka externí a interní komunikace, Modrá pyramida
  3. Lucie Macháčková, Scenáristka a režisérka, Česká televize
  4. Denisa Všetíčková, Mluvčí ČNB a vedoucí referátu vztahů s medii a veřejností       
  5. Simona Mištíková, Managing Director, Divino
  6. Štefan Frimmer, Head of Corporate Communication, Slovenská sporiteľňa

                                           

Porota č. 13: Integrovaná kampaň, FMCG, krása a móda

  1. Alžběta Fridrichová, Senior Consultant & Partner, ADison
  2. Tereza Škarková, PR & Marketing Director, Brainz Studios
  3. Naděžda Šeráková, Account Director, Corporate PR Team, Ogilvy
  4. Jana Jarošová, Communications Manager for CE, Wolt
  5. Petr Voborský, Freelance copywriter, idea maker, konzultant        -

                                                                         

Porota č. 14: Společenská odpovědnost a udržitelnost

  1. Sandra Feltham, Managing Director, Flagship CSR Consulting
  2. Dana Dvořáková, Ředitelka komunikace, KKCG
  3. Lukáš Zapletal, Ředitel pro veřejné záležitosti, firemní komunikaci a udržitelnost, Coca-Cola HBC
  4. Martina Patočková, Spoluzakladatelka, Ekonews
  5. Ivana Vagaská, CEO, Business Leaders Forum Slovensko
  6. Josef Janáč, Art Director, Optimist Inc.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku