Soutěž a porota

O soutěži

Zlatý středník je odborná soutěž hodnotící firemní interní a externí média. Vyhlašovatelem tradiční soutěže je již popatnácté profesní organizace PR Klub. Soutěž vznikla v roce 2002, na našem webu najdete přehled všech oceněných prací i hodnotících porot.  

Patnáctý ročník v reakci na vývoj a ohlasy odborné veřejnosti zavádí některé nové kategorie. Osamostatňují se kategorie Nejlepší profil na sociálních sítích a Nejlepší časopis a noviny neziskového sektoru a vzniká zcela nová kategorie Nejlepší firemní videoprezentace.

Přihlášené práce hodnotí přes čtyři desítky porotců, patřících mezi přední profesionály z oboru marketingu, komunikace a PR. Členem každé poroty je i grafický supervizor. Pro každou přihlášenou práci bude vytvořen i hodnotící list, který přihlašovateli poskytne cennou zpětnou vazbu pro případné zlepšení svého titulu.

 

Proč se přihlásit?

Zlatý středník je nejstarší profesní soutěž hodnotící interní a externí média firem, institucí a spolků v Česku. Přihlášením svých médií do soutěže získáte hned několik užitečných benefitů:

  • zpětná vazba od zkušených odborných porotců pomůže vaše média dál rozvíjet
  • porovnáte svoje tituly s přihlášenými konkurenčními pracemi
  • zisk ocenění je potvrzením smysluplnosti investic vložených do vaší komunikace
  • zviditelníte se na trhu a potvrdíte svoji profesionální úroveň jak před klienty, tak před konkurencí
  • setkání s ostatními profesionály z oboru na slavnostním vyhlášení je užitečnou inspirací a motivací pro váš další rozvoj
  • networking prohloubí vaše vazby v oboru a může přinést i nové zakázky či klienty

 

Složení porot 17. ročníku soutěže

 
Porota č. 1
Petr Langer, jednatel, Kapesní svět
Viola Baštýřová, specialistka externí komunikace, Broker Consulting
Jan Hlaváč, Media Director, Mediakom
Monika Hrubalová, vedoucí tiskového a informačního oddělení, ČHMÚ
Iva Pavlousková, tisková mluvčí a PR manažerka, Datart
 
Porota č. 2
Patrik Schober, Managing Partner, PRAM Consulting
Monika Jindrová, ředitelka, Asociace veřejně prospěšných organizací ČR
Bohuslav Bohuněk, redaktor, MarketingSalesMedia
Luďka Raimondová, držitelka ocenění Síň slávy Zlatého středníku 2012
Veronika Ciková, Communication & Patient Relations Specialists, Novartis
 
Porota č. 3
Gabriela Bechynská, Corporate & Governance Affairs Manager CZ/SK, Mondelez Europe
Andrea Brožová, Corporate Communication Manager, Karlovarské minerální vody
Jiří Chomát, podnikatel změn a konzultant e-commerce
Kateřina Straková, redaktorka, Mediaguru.cz
Martin Opatrný, Managing Director, PR Clinic
 
Porota č. 4
Vladimír Bystrov, partner, Bison & Rose
Jiří Cívka, tiskový mluvčí, Axa
Jana Havelková, tisková mluvčí, ODS
Patricie Šedivá, tisková mluvčí, Alza.cz
Dominik Hrodek, ředitel, Český institut reklamní a marketingové komunikace
 
Porota č. 5
Vadim Petrov, manažer, konzultant a hudebník
Andrea Faflíková, Regional/CEEMEA PR and Event Manager, LEGO Trading
Richard Valoušek, tiskový mluvčí, RAUL!
Jitka Vysekalová, prezidentka, Česká marketingová společnost
Lenka Čábelová, manažerka komunikace a společenské odpovědnosti, Microsoft 
 
Porota č. 6 (on-line porota)
Jitka Němečková, tisková mluvčí, Plzeňský Prazdroj
Martin Brablec, majitel, Obsahová agentura
Alžběta Králová, konzultantka, Institut politického marketingu
Tomáš Kubík, Country PR&Communication Manager CZHUSK, IKEA ČR
Jaroslava Musilová, Corporate Affairs Manager, Kofola
 
Porota č. 7 (on-line porota)
Pavel Brabec, prezident, Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
Petr Michl, šéfredaktor, M-Journal
Lucie Hrdinová, Content Strategy Manager, H1.cz
Jakub Svoboda, Publishers
Jakub Křenek, Social Media & Digital Consultant, ADison
 
Grafici
Petr Rubáček, Creative & Strategy Leader, Remembership
Ondřej Vala, Graphic Designer & Owner, VKONTEXTU lab
Lucie Komárová, Art Director, Boomerang
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku