Soutěž a porota

O soutěži

Zlatý středník je odborná soutěž hodnotící firemní interní a externí média. Vyhlašovatelem tradiční soutěže je již popatnácté profesní organizace PR Klub. Soutěž vznikla v roce 2002, na našem webu najdete přehled všech oceněných prací i hodnotících porot.  

Patnáctý ročník v reakci na vývoj a ohlasy odborné veřejnosti zavádí některé nové kategorie. Osamostatňují se kategorie Nejlepší profil na sociálních sítích a Nejlepší časopis a noviny neziskového sektoru a vzniká zcela nová kategorie Nejlepší firemní videoprezentace.

Přihlášené práce hodnotí přes čtyři desítky porotců, patřících mezi přední profesionály z oboru marketingu, komunikace a PR. Členem každé poroty je i grafický supervizor. Pro každou přihlášenou práci bude vytvořen i hodnotící list, který přihlašovateli poskytne cennou zpětnou vazbu pro případné zlepšení svého titulu.

 

Proč se přihlásit?

Zlatý středník je nejstarší profesní soutěž hodnotící interní a externí média firem, institucí a spolků v Česku. Přihlášením svých médií do soutěže získáte hned několik užitečných benefitů:

  • zpětná vazba od zkušených odborných porotců pomůže vaše média dál rozvíjet
  • porovnáte svoje tituly s přihlášenými konkurenčními pracemi
  • zisk ocenění je potvrzením smysluplnosti investic vložených do vaší komunikace
  • zviditelníte se na trhu a potvrdíte svoji profesionální úroveň jak před klienty, tak před konkurencí
  • setkání s ostatními profesionály z oboru na slavnostním vyhlášení je užitečnou inspirací a motivací pro váš další rozvoj
  • networking prohloubí vaše vazby v oboru a může přinést i nové zakázky či klienty

 

Složení porot 16. ročníku soutěže

Porota č. 1 (on-line porota)
Pavla Nýdrle, Managing Director / Partner, Kindred Group
Jirka Chomát, podnikatel změn a konzultant e-commerce
Pavlína Louženská, Strategist: Product & Innovation, 2Fresh
Petr Michl, šéfredaktor, M-Journal
Lucie Štěrbová, Content Strategy Manager, H1.cz
Jan Hlaváč, Media Director, Mediakom
Dominika Mikolášová, UX designérka a autorka vizuálního stylu Zlatého středníku
 
Porota č. 2 (on-line porota) 
Simona Kijonková, zakladatelka, Zásilkovna s.r.o.
Alžběta Králová, konzultantka, Institut politického marketingu
Kateřina Straková, redaktorka, Mediaguru.cz
Matěj Balcar, režisér, scénárista, producent, Demopictures
Patricie Šedivá, tisková mluvčí, Alza.cz 
Richard Valoušek, tiskový mluvčí, RAUL!
Dominika Mikolášová, UX designérka a autorka vizuálního stylu Zlatého středníku
 
Porota č. 3
Vadim Petrov, manažer, konzultant a hudebník
Filip Rožánek, šéfredaktor, Marketing & Media
Markéta Pravdová, zástupkyně ředitele, Ústav pro jazyk český AV ČR
Tomáš Kubík, Country PR&Communication Manager CZHUSK, IKEA ČR
Silvie Marhoulová, výkonná ředitelka, APRA
Lucie Kubovičová, tisková mluvčí, ANO 2011
Petr Rubáček, Creative & Strategy Lead, Remembership
 
Porota č. 4
Viola Baštýřová, specialistka externí komunikace, Broker Consulting
Jana Havelková, tisková mluvčí, ODS
Pavel Brabec, prezident, Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
Jan Patera, Consultant, Blue Events, s.r.o.
Jana Náchodská, tisková mluvčí, Pojišťovna České spořitelny
Lukáš Novák, partner, Litigo communications
Barbora Toman Tylová, grafický designer, Toman Design
 
Porota č. 5
Gabriela Bechynská, Corporate & Governance Affairs Manager CZ/SK, Mondelez Europe
Jitka Němečková, tisková mluvčí, Plzeňský Prazdroj
Monika  Jindrová, ředitelka, Asociace veřejně prospěšných organizací ČR
Andrea Brožová, Corporate Communication Manager, Nestlé Česko, s.r.o.
Ladislav Kříž, tiskový mluvčí skupiny, ČEZ
Ondřej Varga, ředitel, Akumulátor - digital agency s.r.o.
Ondřej Vala, Graphic designer & owner, VKONTEXTU lab
 
Porota č. 6
Vladimír Bystrov, partner, Bison & Rose
Jiří Cívka, tiskový mluvčí, Axa
Jitka Vysekalová, prezidentka, Česká marketingová společnost
Jaroslava Musilová, Corporate Affairs Manager, Kofola
Iva Pavlousková, tisková mluvčí a PR manažerka, Datart
Dominik Hrodek, ředitel, Český institut reklamní a marketingové komunikace
Ondřej Vala, Graphic designer & owner, VKONTEXTU lab
 
Porota č. 7
Luďka Raimondová, držitelka ocenění Síň slávy Zlatého středníku 2012
Martin Ayrer, koordinátor strategické komunikace, Univerzita Karlova
Andrea Faflíková, Regional/CEEMEA PR and Event Manager, LEGO Trading
Pavel Herot, ředitel, Media Tenor
Monika Hrubalová, zástupkyně ředitele pro vnější vztahy a komunikaci, Vyšší odborná škola publicistiky
Patrik Schober, Managing Partner, PRAM Consulting
Barbora Toman Tylová, grafický designer, Toman Design
 
 
 
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku