Vyhlašovatel

PR Klub, z. s.

Oborová organizace PR Klub sdružuje profesionály z oboru PR a souvisejících oblastí. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů i dalších zájemců o PR. Připravuje odborné konference a podvečerní diskusní setkání na aktuální témata. 

PR Klub působí na trhu již osmnáct let (založen 1998 při APRA, od 2001 samostatné občanské sdružení) a stále je otevřen novým členům. Bližší informace jsou dostupné na: www.prklub.cz nebo na e-mailu: tajemnice@prklub.cz.

Co nabízíme svým členům?

​Členství v PR Klubu přináší řadu finančních i nefinančních benefitů. Podrobné informace naleznete zde.

Naše projekty a akce

Zlatý středník je renomovaná profesní soutěž hodnotící firemní periodické i neperiodické tiskoviny, určené k reprezentaci společnosti, prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Tiskoviny, tištěné i elektronické, hodnotí porota složená z předních českých profesionálů z oboru.


PR Work jsou pravidelné půldenní vzdělávací semináře (cca 5x ročně). Přednáší na nich na předem určená témata několik odborníků. Témata i hosty se snažíme vybírat podle vývoje na trhu a aktuálních trendů s cílem přinést hostům poučení i inspiraci. Semináře jsou placené a jejich cena je vždy zvýhodněna pro členy PR Klubu. 


PR netWork jsou pravidelné podvečerní semináře (min. 6x ročně), vždy na jedno téma a s jedním či dvěma přednášejícími. Na základě konkrétního tématu pak následuje diskuse s přednášejícím i mezi hosty. Účast na nich je pro členy PR Klubu bezplatná, pro ostatní přihlášené je placená. Po ukončení formální části večera následuje neformální zábava.


PR neFormál jsou bezplatná pravidelná setkání členů PR Klubu (cca 3x ročně) s předem stanoveným programem. Členové PR Klubu mají možnost blíže se seznámit s aktivitami PR Klubu, s plánovanými vzdělávacími semináři a jejich tématy, navazovat a udržovat kontakty se svými kolegy z oboru apod. 


PR LINK je mentoringový program PR Klubu, jehož cílem je propojit ty, kteří v oboru začínají, se seniorními specialisty PR napříč agenturami, firmami, neziskovými organizacemi a státní správou. Program je šitý na míru potřebám a aktuální situaci každého zájemce, kterým nejčastěji bývá student či absolvent vysoké nebo vyšší odborné školy se zaměřením na PR, marketingovou komunikaci, komunikaci, marketing, mediální studia, žurnalistiku a publicistiku. V praxi probíhá tak, že dle preferencí i osobních zkušeností žadatele členové Výkonného výboru připraví ve spolupráci s kolegy z oboru vhodnou náplň setkání a zajistí jejich realizaci. 

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku