Podmínky soutěže

Podmínky soutěže

Soutěže se může zúčastnit jakákoliv firma a obchodní společnost, instituce veřejné a státní správy, politická strana, nezisková organizace, asociace a další subjekty, které působí v České republice a na Slovensku. Soutěže se může zúčastnit také agentura nebo jiná třetí osoba, která zpracovává přihlašovaný projekt pro zadávající společnost působící v České republice či na Slovensku.

Pořadatel soutěže může přihlášené projekty a jejich přílohy použít pro prezentaci soutěže. Pokud si přihlašovatel nepřeje zveřejnit některé části projektu, uvede tuto informaci do přihlášky. Za obsah publikace, která nesmí být v rozporu s dobrými mravy, nese odpovědnost vydavatel. 

Přihlašovatel, pokud zastává roli zpracovatele (nejčastěji agentury), odesláním přihlášky potvrzuje, že zadavatel projektu byl obeznámen s přihlášením do soutěže. Přihlašovatel také souhlasí s tím, že v případě úspěchu v soutěži může pořadatel projekt na vlastní náklady přihlásit do mezinárodní soutěže World Public Relations and Communication Awards a přihlašovateli poté sdělit výsledky. 

 

Podmínky pro zařazení přihlášených prací do hlavní kategorie soutěže:

  • Řádně vyplňte a odešlete on-line přihlášku. Přihlášený projekt nebo jeho část musí být realizovaná v libovolném období od ledna 2023 do března 2024.
  • Zašlete tištěné materiály v příslušných kategoriích na adresu pořadatele soutěže: PR Klub, z. s., U Průhonu 1516/32, 170 00  Praha 7. Elektronickou verzi v podobě náhledového PDF nahrajte do příloh přihlášky. 
    • "Externí tištěný časopis a noviny" a "Interní tištěný časopis a noviny"  zašlete tři po sobě jdoucí vydání po třech výtiscích. Pokud publikace vychází méně často než třikrát ročně, zašlete méně výtisků a uveďte tuto informaci do přihlášky. Do soutěže se mohou přihlásit i publikace, které jsou určené k prodeji. Prodaná část však nesmí přesáhnout 50 % celkového nákladu periodika.
    • "Brožura, ročenka a katalog" a "Výroční zpráva"  zašlete tři výtisky.
  • Registrační poplatek za každou přihlášku do hlavní kategorie se různí dle data odeslání přihlášky. V ceně přihlášky do jedné hlavní kategorie navíc automaticky získáváte vstupenku na galavečer soutěže Zlatý středník v hodnotě 1500 Kč a písemnou zpětnou vazbu na přihlášený projekt.
    • 4 950 Kč (200 €) bez DPH do 7. února
    • 5 950 Kč (240 €) bez DPH od 8. února do 7. března
    • 6 950 Kč (280 €) bez DPH od 8. března do nově prodlouženého termínu 16. dubna 2024
  • Nevládní neziskové organizace právních forem: spolky a pobočné spolky, nadace a nadační fondy, účelová zařízení církví, obecně prospěšné společnosti a ústavy se mohou přihlásit do jedné hlavní kategorie zdarma, pokud zpracovatelem většiny projektu typu kampaň není externí agentura či jiný subjekt. Do dalších hlavních kategorií se lze registrovat pouze za standardní poplatek. Pro uplatnění slevy napište e-mail na reditelka@prklub.cz.

 

Podmínky pro zařazení přihlášených prací do oborové kategorie soutěže:

  • Přihláška do oborové kategorie je podmíněna přihláškou do jakékoliv hlavní kategorie.
  • Registrační poplatek za každou přihlášku do oborové kategorie činí 1 950 Kč / 79  bez DPH nehledě na datum přihlášení do soutěže.

Právo na účast v soutěži vzniká dodržením všech výše uvedených podmínek.

 

Podmínky nákupu vstupenek na galavečer soutěže Zlatý středník

  • Vstupenky je možné zakoupit prostřednictvím webových stránek soutěže Zlatý středník v průběhu července a srpna 2024.
  • Pokud na akci nakonec nebudete moct přijít, prosíme, myslete na storno podmínky:
    - do 3 dnů před akcí - 0 % z ceny vstupného
    - méně než 3 dny před akcí - 100 % z ceny vstupného. Zaplacené vstupné se již nevrací.

 

 

Kritéria hodnocení

Obecná kritéria pro hodnocení kategorií jsou:

  • Míra inovace a originality (do jaké míry je projekt novátorský a jedinečný)
  • Kreativní proces (hodnocení tvůrčí práce s jednotlivými složkami projektu z hlediska audiovizuálního či grafického ztvárnění)
  • Efektivita (zásah cílové skupiny, změření výsledků a dosažení vytyčených cílů)  
  • Kvalita realizace (jak zdařile se podařilo myšlenku projektu realizovat)

Kritéria jsou vždy doplněna o další body relevantní k dané kategorii. Seznam všech kategorií a jejich kritérií najdete zde.

 

Konflikt zájmů

Porotce je po seznámení s hodnocenými médii povinen ohlásit případný střet zájmů. Střet zájmů definujeme především jako situaci, která ohrožuje důvěru v nestrannost porotce, při které by mohl zneužít svého postavení k získání prospěchu pro sebe či jiné spřízněné subjekty a která je v rozporu s povinností porotce zabezpečit hodnocení všech soutěžních médií výhradně na základě jejich kvalit. Porotce proto nesmí hodnotit médium, které sám připravil, na jehož přípravě se podílel, či to, které vzniká u jeho zaměstnavatele, na straně jeho klienta nebo u osoby blízké.


Hlas porotce, který ohlásí střet zájmů, se nezapočítává do celkového hodnocení. Nedochází však k diskvalifikaci jeho hodnocení u ostatních médií. Pro vyhodnocení jsou použity průměrné hodnoty z hodnocení ostatních porotců. Je-li střet zájmů nahlášen u více než tří médií v jedné kategorii, musí organizátor soutěže porotce buď z hodnocení vyřadit, nebo zajistit jeho přeřazení v rámci porot tak, aby hodnotil pouze kategorie, u kterých ve střetu zájmů není.