O cenu Zlatý středník 2013 se utká 109 přihlášených

10. 03. 2014

Slavnostní vyhlášení letošního ročníku bude v retro stylu, moderátorkou Ester Kočičková

Praha, 3. března 2014 – Do dvanáctého ročníku soutěže firemních médií Zlatý středník přišlo celkem 109 přihlášek. Nejsilnějšími kategoriemi jsou Nejlepší firemní katalog / profil / výroční zpráva, Nejlepší B2C časopis časopis a noviny a Nejlepší interní časopis.

„Letos jsme jako hlavní novinku zavedli oborové kategorie, které se velmi osvědčily. Nejobsazovanější byla kategorie Nejlepší firemní periodikum – Neziskový sektor a státní správa. Nyní jsme pěti porotám, které mají vždy pět členů z řad PR, marketingových a mediálních specialistů, přiřadili kategorie, jež budou během března hodnotit. Složení porot a posuzovaných médií bude zveřejněno až po uzavření hodnocení, aby nebylo možné jednotlivé členy jakkoli ovlivňovat,“ komentuje Viola Baštýřová, předsedkyně PR Klubu a garantka soutěže Zlatý středník, a dodává: „Přihlašovatelům bude také automaticky zaslán hodnotící list, kde se dozví podrobnosti o hodnocení přihlášeného média a doporučení na zlepšení.“

Předsedové jednotlivých porot jsou Vladimír Bystrov, předseda Asociace Public Relation Agentur, Luďka Raimondová, Corporate Communication & Marketing Czech Credit Bureau, Barbora Tachecí, moderátorka a redaktorka, Michal Vlasák, Managing Director Havas PR Prague a Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti. Seznam všech porotců je možné nalézt na webu soutěže www.zlatystrednik.cz.

Slavnostní vyhlášení proběhne 24. dubna 2014 v Autoklubu ČR a tématem večera bude ohlédnutí za minulostí firemní komunikace. Moderátorkou večera bude Ester Kočičková.

 

Pro více informací prosím kontaktujte:

Viola Baštýřová, předsedkyně PR Klubu

tel.: 776 210 599

e-mail: viola.bastyrova@prklub.cz

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku