12. 03. 2019
15. února 2019 jsme ukončili přihlašování do sedmnáctého ročníku soutěže Zlatý středník. Obdrželi jsme 127 přihlášek, které spadají do patnácti kategorií. Třicet devět odborných porotců v těchto dnech posuzuje přihlášené projekty.
Nejvyšší počet přihlášek stejně jako v loňském roce obdržela kategorie “Nejlepší B2E časopis a noviny (interní média)”. Se stejným počtem se pak úspěšně zaplnila i kategorie “Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium”. Z online kategorií byl zájem zejména o kategorie “Nejlepší webové stránky a on-line aplikace” a “Nejlepší profil na sociálních sítích”.
Novější kategorie jako “Nejlepší obsahová strategie” a “Inovativní a netradiční firemní komunikace” se zaplnily podobnými počty jako v loňském roce, máme kolem deseti přihlášek ke každé zmíněné kategorii.
Nyní přišel čas zasedání porot. Během března se sejde celkem sedm odborných porot, které jednotlivě zhodnotí pozitiva i negativa všech médií, rozhodnou, kdo se postaví na stupně vítězů a dají soutěžícím zpětnou vazbu a doporučení pro případná zlepšení. Slavnostní vyhlášení proběhne ve čtvrtek 25. dubna 2019 v Praze v prostorách hotelu Vienna House Andel´s Prague.
O PR Klubu:
Garantem a pořadatelem Zlatého středníku je oborová organizace PR Klub, která garantuje nezávislost celého klání. PR Klub je sdružení stovky profesionálů v oblasti PR a jeho cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů a zájemců o obor public relations. PR Klub je jednou z nejstarších oborových profesních organizací, na trhu je již dvacet jedna let.
Kontakt:
Lucie Mairychová
výkonná ředitelka PR Klubu
GSM: +420 777 661 910, e-mail: reditelka@prklub.cz
www.zlatystrednik.cz, www.prklub.cz