Získejte jeden z patnácti Zlatých středníků. Lednová akce poradí, jak na to

05. 01. 2017

Jak na firemní média, která si lidé zamilují, představí lednová minikonference v rámci 15. ročníku oborové soutěže firemních periodik Zlatý středník. Během půldenní akce se zájemci o efektivní firemní média dozví, jak správně vybrat vhodný formát, zvolit odpovídající grafiku i mít vhodnou obsahovou stránku. Registrace na středu 25. ledna, kdy se akce uskuteční, jsou již spuštěny na webu soutěže www.zlatystrednik.cz.

Cílem soutěže Zlatý středník, kterou již popatnácté s PR Klubem organizujeme, je posouvat kvalitu firemních médií kupředu. Proto nechceme jen hodnotit, ale i radit,” uvedl Petr Langer, předseda PR Klubu, který soutěž každoročně vyhlašuje. V rámci minikonference představí své case studies několik loňských vítězů. “Nebude mezi nimi chybět například hojně oceňovaný časopis Marwick od KPMG či Forum z dílny Univerzity Karlovy,” nastínil program akce, která se bude konat 25. ledna od 13 hodin, Langer.

Minikonference je vhodná pro všechny, kteří přemýšlí o zdokonalení svých firemních médií a chtějí se dozvědět o dnešních trendech. Součástí bude také diskuze zkušených porotců Zlatého středníku, jehož 15. ročník aktuálně probíhá a do 15. 2. je možné hlásit vlastní média do jedné z 15 kategorií. Kromě ocenění získají přihlašovatelé i tolik cennou zpětnou vazbu od předních odborníků na marketingovou a PR komunikaci. Slavnostní vyhlášení 15. ročníku Zlatého středníku proběhne ve čtvrtek 20. dubna v pražském hotelu Marriott. Bližší informace o soutěži a přihlášky jsou k dispozici na webu www.zlatystrednik.cz.
 

O PR Klubu:
Garantem a pořadatelem Zlatého středníku je oborová organizace PR Klub, která garantuje nezávislost celého klání. PR Klub je sdružením profesionálů v oblasti PR a jeho cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů a zájemců o obor PR. PR Klub je jednou z nejstarších oborových profesních organizací, na trhu je již devatenáct let.


Kontakt:
Adéla Jansová
Výkonná ředitelka PR Klubu
reditelka@prklub.cz