04. 04. 2018
Tradiční soutěž firemních médií jde do finále. Během března zasedaly odborné poroty, které vybraly ty nejlepší práce letošního ročníku. Do užšího výběru postoupilo 64 projektů z celkem 165 přihlášených. Vítěze 16. ročníku vyhlásí pořádající PR Klub během slavnostního galavečera, který proběhne 16. dubna 2018.
V odborných porotách letos zasedlo 46 odborníků z oblasti marketingu a komunikace. „Velkým překvapením letošního roku byl obrovský zájem o kategorii hodnotící nejlepší interní časopisy. Sešlo se v ní 24 přihlášek a do užšího výběru postoupilo nejvíce z nich - celkem 8 médií,” uvedl Petr Langer, předseda pořádajícího PR Klubu.
V užších nominacích jsou v aktuálním ročníku zahrnuty kromě stupňů vítězů (1. až 3. místo) také ocenění tzv. vysoké přidané hodnoty TOP RATED či zvláštní ocenění. Řada přihlašovatelů se však dočká ještě ocenění RATED, která odborné poroty chtějí vyzdvihnout, ale neumístí se na stupních nejvyšších.
Kromě toho bude již potřetí vyhlášeno ocenění Grand Prix, které uděluje Výkonný výbor PR Klubu za mimořádné výsledky v oblasti grafiky, obsahu či za celkovou úroveň elektronického a tištěného média.
Slavnostní vyhlášení výsledků se uskuteční 16. dubna 2018 v pražském hotelu Vienna House Andel’s Prague.
Přehled nominací ke stažení ZDE.
O PR Klubu:
Garantem a pořadatelem Zlatého středníku je oborová organizace PR Klub, která garantuje nezávislost celého klání. PR Klub je sdružením stovky profesionálů v oblasti PR a jeho cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů a zájemců o obor PR. PR Klub je jednou z nejstarších oborových profesních organizací, na trhu je již dvacet let.
Kontakt:
Adéla Ivan Jansová
výkonná ředitelka PR Klubu
GSM: +420 736 201 254, e-mail: reditelka@prklub.cz
www.zlatystrednik.cz, www.prklub.cz